23.7.08

Jag köpte två fina flugor igår.
För att slippa stryka skjortan har jag pullover.
Måste det vara så förbannat kallt på kontoret?
Jag måste kunna ha korta skjorts utan att förfrysa skrevet?!

Om Per-Robin Gustavsson kan tjäna pengar på att skriva inlägg som detta och berätta om hur han hade sex med folk i omklädningsrummet i grundskolan (slyna i tidig ålder), hur underarmsstora kukar folk har som han fikar med (sizequeen), eller hur jobbigt det är att råka klämma folk på skrevet på gymmet (lögn), så borde ju jag kunna tjäna pengar på att skriva om samma saker.
Dock har jag varken haft sex med folk i omklädningsrummet i grundskola och jag bryr mig inte om underarmsstora kukar. Däremot skulle jag aldrig påstå att det vore jobbigt att på något sätt ta en snygg kille i skrevet på gymmet så att man känner "en halv pungkula, en semi-hård penis och en lätt tillbakadragen förhud."

No comments: