12.7.08

"Vilken karisma du har, är du från Moskva?" sa KristerPettersson-Quasimodo till Emma.
"HAHAHA"
sa jag.
Kvällen inleddes med den stördaste komplimangen i världshistorien från miljonären som liknande Krister Pettersson och Quasiomodo i en salig blandning. Emma och jag var lagom jättefulla och vi drog oss vidare till G. Väl där dansade vi oengagerat. Vi hade siktet inställt på annat håll.
Emma på garderobskillen (Som hon gav sitt nummer till på en lapp när vi skulle gå. (Han ringde vid 4 i natt, han är uppenbart inte bög och uppenbart intresserad.)) och jag på KristerPettersson-Quasimodos vän, den långa (enligt KristerPettersson-Quasimodo) storkukade skåningen som hela kvällen kallade mig "Lilla Oskar".
En väldigt intressant afton som slutade med att Emma förlorade sin resterande oskuld (nu är hon förlorad för evigt) och att jag fick höra att jag snarkar som en gris.

No comments: