25.7.08

Min kärlek/fascination/maniska känsla inför Henrik Torehammar bara stiger för var dag.
Det är sant.
Det finns ingen hejd på mig. Det finns ingen hejd på hans fantastiska radioröst som fyller mig med välbehag varje vardag när jobbet är tråkigt.
Dagens Brunchrapport bjöd på ett fantastiskt ironiskt radioreportage (homokät) från gatan där man pratade om HBTQ's alla bra och positiva egenskaper och reportern påverkade folk att tycka bra om homogaysen.
Soraya säger efter reportaget: "Kan vi inte uppmärksamma trans och sånt nästa vecka eftersom att de ofta kommer i skymundan och kanske behöver lite fokus...?!"
Henrik: "Du menar de två sista bokstäverna? De obehagliga!"

Soraya påpekar även att många fördomar finns kvar angående att bögar ska förväntas vara så roliga hela tiden... Henrik kontrar med: Det kan bara tjocka klara av. Dom vet hur man klarar av det där härliga...
Jag ÄLSKAR Henrik Torehammar.
Gift dig med mig!
Sätt på mig!
Bajsa på mig!
Gör mig till din!
Vi avslutar med citatet:
Varför gör HBT-personer aldrig något dåligt?

No comments: