31.7.08

"when the heart do not understand is better to choose the genitals point of view. when i see things with my dick i suddenly feel better"


JulesJulien

Slava Mogutin @ Buttmagazine by Terry Richardson

(om någon hade missat: Johannes Bah Kuhnke som Hedwig av Elisabeth Olson-Wallin)

För att väga upp all HBTighet i dessa bilder visar jag även denna fantastiska bild:

Varför fick man aldrig se liknande bilder i högstadiet när man skulle lära sig om föda barn på sexualundervisningen? Jag lärde mig mer av hur barnet verkligen ser ut inuti kvinnan nu än jag lärt mig av sexualundervisning eller faktaböcker med andra tecknade bilder i hela mitt liv.

1 comment:

Anonymous said...

Dess Pleasure att förstå din blogg. Ovanstående artiklar är ganska ovanligt, och jag verkligen tyckte om att läsa din blogg och poäng som du uttryckte. Jag gillar verkligen att visas upp under en typisk grund, efter en hel del mer inom ämnet. Tack för att dela ... fortsätta skriva!