25.3.07


Igår blev det partäeyh!

Jag har LÄNGTAT efter att ha en bakissöndag!
faktiskt!

Ja så är det när man inte går ut allt för ofta. Vi festar ALLDELES för lite kom vi på igår. För fan, ibland har vi det jävligt kul. Ibland blir det lyckat även fast det inte ens är så jävla kul egentligen (jag lyckades klämma in många jävla).
Självklart lyckas jag träffa de trevliga och snygga HETEROkillarna. Denna gång i form av Rasmus, 27, pluggar konst och dansar även modernt.

För perfekt för att vara sant (som vanligt).
"jag har vernissage på Universitetet på onsdag, kom dit! Jag ska dansa då också!"
Jag: ??

10 minuter senare:
"Du var verkligen skitsöt och trevlig, jag gillar dig Oskar! Men.... jag är hetero"
Jag: ................... självklart!


Men kvällen var kul i alla fall. Jag och Robert drev med oss själva och med alla andra som var där. Vi såg talprofessorn Anders Birgander (64+ år), sen såg vi även andra kändisar som "Tjockis Umeå". Med andra ord en väldigt intressant kväll. (Förresten så såg "Tjockis Umeå" mindre tjock ut i verkligheten. Jag tror att han vill framställa sig som tjockare än vad han egentligen är!)

Sen kom jag även på nu att det är ganska så meningslöst med åldrarna 17, 19, 20 och 22.
Låt mig förklara närmare:
17: Man är NÄSTAN 18
19: Man är NÄSTAN 20
20: Sure, systemet. MEN man är NÄSTAN 21
22: Man är NÄSTAN 23

Alla de åldrarna borde man kunna ta bort på nåt sätt så att man hoppar till 23 direkt, så kan man vara 23 i 4 år istället. Jag menar, ålder och tid är ju ändå bara ett mänskligt påfund, det skulle man ju lika gärna kunna ändra på igen!

Nu hägrar replikinövning för Oberon i En Midsommarnattsdröm, och anatomi. WOHO!

Puss

No comments: