22.3.07

Jag vill ha scarfen, men den tog slut. H&M by Madonna, yes yes!!!
Pratade med Johanna idag, fick allt utrett. (Hon har sjukt höga krav på mig för att hon ser en stor begåvning. Jag är tydligen också en av hennes favoritkillar i klassen = bra betyg!)
Åt middag med Robert och Ulrika (the Outcasts).
Vi kanske borde starta en förening eller nåt, men vi är glada i alla fall. Vi vet var vi har varandra, vi tycker om varandra och det är två människor jag vet att jag alltid kommer ha nära (hur klyschigt det än må låta).
Vad mer... just ja..
sjukfronten: still ill (numera mest förkyld, snorkakor i näsan någon?)
sångfronten: fortfarande inget sjungande. Jag kan för fan inte ens pitcha toner rätt i mitt sjukdomstillstånd
klädfronten: fortfarande ingen vårjacka...
Hoppas att Frida har pratat med Marina så att jag kan ta med ungflickorna ut i Stockholm (även fast jag aldrig ens själv varit ute i Stockholm. Jo just det, en gång, i somras... Connection. Mitt första face to face möte med en 2 meter lång transa. Intressant! Jag var rädd.)
Det är nåt med transor som skrämmer mig...
Tjum Barbie-Ken!

No comments: