17.3.07


morgonen börjar med kamrat och forna landsfader GP. Äter frukost till ett historiskt tal. GP vill inte bli avtackad. Han tackar oss, dom, alla.
Varsågod, säger jag! (tack för att du inte vann valet åt mig, jag röstade tydligen fel som röstade på dig. Jag borde röstat liberalt som jag tänkt.)
Nu utser dom strax Socialdemokraternas första kvinnliga partiordförande.
Stående ovationer till GP.

Idag borde jag gå på promenad, jag orkar inte. det snöar återigen i norr.

Jag läste i en bra blogg:
"jag är under medellängd och jag har utseendemässiga funktionshinder, men jag är glad ändå"
Dagens slogan!

Jag borde plugga musikteori och Gemu nu, prov på måndag.
Jag kommer skjuta upp det i sista sekund och plugga på det endast i morgon säkerligen.
(som vanligt)

Jag kommer troligtvis hamna framför det förbannade internet, eller så kanske jag borde spela FF XII för att komma in mer i storyn.

No comments: