21.3.07

Vi börjar ytligt:
jag vill ha en vårjacka, och jag vill ha det NU! Hittade en på ASOS, självklart finns den inte i min storlek. Jag vill egentligen ha en grå jacka, tror jag !(parkas någon? känns det bekant? ALLA verkar vilja ha det, men varför ser jag ingen som har det? Kanske för att jag är isolerad i skogen och bor i norr)

Vi fortsätter med klagande:
Johanna har varit på mig idag igen och är attackerande och otrevlig i sin ton mot mig. Måste prata med henne imorn och fråga om jag har gjort något fel eller är fel så att hon stör sig på mig.

Sen är jag återigen otroligt jävla trött på att jag bor med folk som är mentalt utvecklingsstörda. Om man går allmän linje är man inte "normal" (man är det bara inte, det finns inte en "normal" människa på min skola i alla fall som går allmän linje)
De förstår inte att man måste torka upp efter sig i köket, att man måste plocka bort disk, att man måste slänga sopor när det står tre överfulla påsar i köket.
Jag är återigen jääääävligt trött på att var mamma åt folk som är flera år äldre än mig. Jag är yngst for God sake, cut me some slack! (och jag är inte kvinna, så jag kan omöjligt vara din mamma)

No comments: