6.12.08

65

Nyss hände något jättekonstigt.
Antingen är det för att jag är somewhat full eller jättebakis eller så är det så att mina ögon lurar mig på grund av sömnbristen de senaste dygnen, men när jag hade bajsat klart förut ställde jag mig på vågen.
Vad ser jag?
65 kg.
VADÅ 65 KG?
Jag har aldrig vägt 65 kg?!
65 kg har varit vikten jag pratat om i flera år, eller tänkt på åtminstonde. Det är där jag ska ligga med tanke på min längd och kroppsform. Senast i natt pratade vi om kroppsformer och jag konstaterade även att storlek 46 på byxor är något för stort på mig numera.
Helt plötsligt vägde jag 65 kg, och har kanske storlek 44 i byxor.
Jag har nått gränsen, målet. Gud vad jag borde känna mig lyckligare?!
Nu måste jag äta McDonalds idag för att inte avlida och känna att det här på något sätt skulle vara en ätstörning som yttrar sig. (De senaste dagarna har jag ätit pizza, baconkorv, chips och godis, så troligtvis är väl detta inte fallet....)
MEN ÄNDÅ!

(troligtvis visar vågen fel eftersom att det är en såndär vanlig dålig våg. Om den varit digital hade jag kännt mig säkrare på min sak... det hade varit bättre. Hursomhelst måste jag ta ett kort på den senare för att dokumentera fakta!)

No comments: