8.12.08

Min självtagna sovmorgon blev ju lagom misslyckad.
Vaknade vid 8 av klockan. Somnade runt 02:30 igår och var helt död när jag vaknade.
Bestämde mig för att ligga kvar i sängen och sova.
Det gick ju inte så bra när man får sms var tredje minut.
Då blir man pigg.
Då var det lika bra att sätta på datorn och försöka och fördriva tid eller kanske bli jättetrött så att man kan sova...
Nåväl, idag väntar ljussättning 13:45, genrep 16 something, föreställning 19:00.
Det var lite lustigt att den fruktade och härliga Jeanette Bolding ringde mig när jag var och kissade 09:07 och frågade ifall jag ville vara någon slags presentatör under föreställningarna i veckan. Det är ju kul att få lite förtroende.
Nu kommer dom säkert ha valt någon annan eftersom att jag inte visar mig i skolan förrän om två timmar ungefär...
Som Viktoria uttryckte sig:
Dampveckan begins!

hur ska vi överleva?
(Eller fan, jag glömmer bort att det är kul med föreställning!)

No comments: