19.4.07


Den nya benämningen är nog ingen hit.

Vi hade koreografiinstudering i morse, gick bra. Sjukt snygg och kul koreografi vår lärare/koreograf skapat.
Sen följde teaterklass, som inleddes med en viktig och bra diskussion som jag skapade. Jag tyckte att vissa saker gått för långt och sa därför ifrån, följt av att jag fick försvarande hetsattacker tillbaka. Men det har mer eller mindre löst sig nu så det är lugnt.
Sen på etiken ska vi börja jobba med dödshjälp. (känns vääääääldigt mycket gymnasiet när vi har etiklektioner. För det mesta tycker jag att dom är ganska boring. Men visst, det kan vara kul att diskutera etiska dilemman också)
Vi såg dokumentären "Jocke hette Sussis man", som jag sett förut. Otroligt hemsk och fruktansvärd på alla sätt. Jag grät mig genom över halva dokumentären!

Nu ska jag snart äta mat med Robert, och gratulerar min syster som nästa termin ska flytta till Californien, L.A och New Port Beach.... OC here my sister comes (och jag i oktober)!!!

Puss o kram

1 comment:

Anonymous said...

åhh!
det vet du gubben.
längtar! du är grym. älskar dig
pussspuss