27.4.07

Vi gör en sjukt kul koreografi till Dance at the Gym från West Side Story. Mambo, battle, höga bensparkar, piruetter och annat som jag ÄLSKAR med jazzdansen.
Anna-Karin är ett geni!

Nu är det långhelg som väntar, först idag städa undan och göra snyggt. Jag ska nog tvätta lite också. Imorgon blir det först gå på stan och shoppa av sig lite. Högst upp på inköpslistan är shorts följt av en smokingskjorta... jag kommer säkerligen handla skor också (och egentligen vill jag fortfarande ha en tunn trench, men men vi får se vad jag hittar).
Sen är det fika med Mr. H, och sen ska han följa med tillbaka hit ut i skogen. Middag och vin/sprit-drickande (= dejt). På söndag ska jag se dansföreställning på kvällen, och på måndag blir det in till stan och på fest med Mr. H (jag blev medbjuden som dejt, jag känner mig priviligerad). Jag kommer inte känna en enda människa, men jag ska bjuda på mitt allra bästa humör. Jag är fan sjukt glad idag av nån konstig anledning, kanske är det för att jag ser fram emot morgondagen, eller så är det bara så att jag är glad bara!
who knows, inte jag i alla fall!

No comments: