23.4.07

Jag lovar, sista inlägget om mat, vikt och bla bla bla.

jag har börjat äta var tredje timme. Det går bra, men är lite småjobbigt, för man känner sig småhungrig hela tiden typ. Men jag hoppas att det funkar som det ska... och löpningen går fortsatt bra. Idag var det fjärde dagen i rad.. eller, tredje kanske?! skitsamma, oviktigt. Jag tror i alla fall att jag kommer kunna bli beroende av att springa. Sjukt skönt att rensa hjärnan på det sättet.



Igår såg jag Titanic och grät konstant i två timmar, typ. Första tårarna kom när Rose ska hoppa från båten, Jack säger: "If you jump, I jump" första gången. Sen så fortsatte det med överdramatiska scener och tårar från min sida. Jag låg och hulkade och kände mig otroligt ensam och hoppas att något liknande aldrig kommer hända mig (med att ett skepp sjunker och jag dör). Men jag önskar däremot att jag kommer få uppleva en sån romantisk kärlekssaga. Jag är så överdrivet töntig när det gäller sånt, men jag lever med en romantiserad bild av förhållanden och "den stora kärleken", så om du hör mig: JAG VÄNTAR!

Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, har varit sur och haft en dålig dag, så jag har inte sångövat som jag borde gjort...
nog om detta, imorgon är en ny dag med nya möjligheter att öva!

Förresten så verkar det nästan bara vara jag som ÄLSKAR Laakso feat. Peter Jöback - Italy VS Helsinki...
den är faktiskt bra

1 comment:

Anonymous said...

Hallå! Jag också!