18.4.07

Från och med idag går jag under en ny benämning (om vi nu gillar att klassificera varandra), asexuell var nåt som jag och Robert ingick en pakt för att bli.
Robert sa i eftermiddags: "Nu har jag varit asexuell i några timmar, och det är redan tråkigt".
Dagens ungdom har det inte lätt!

Jag har varit nyttig (det tål att disskuteras) idag. Sprungit!
Jag tog tag i det idag, det känns tungt som fan, men jag måste ta tag i det. Ska springa imorn också och på fredag så att jag får mina tre dagar denna vecka.
Nu äter jag päronglass från Sia, och ska lyssna mer på The Arks nya platta Prayer for the Weekend. Sjukt bra album, alla låtar sitter som en smäck mot trumhinnan och innan man hunnit säga Ola Salo är albumet genomlyssnat och man sitter kvar med en dans- och sångglädje.

well.. det är nog allt idag.

No comments: