11.4.07

Igår såg jag El Labyrinto De Fauno. Mycket bra film måste jag säga, mörk, sagolik, skrämmande och fruktansvärd och samtidigt otroligt bra skildring av ett barns drömmar och verklighetsflykt!

Nu till nåt helt annat.
Jag har försökt att hitta boende i Stockholm i fem dagar nu, hur fan kan det vara så jävla svårt att få sova över hos nån lördag-söndag?
Nån frågade om jag själv hade släppt in en främling i min egen lägenhet?
Ja, om jag pratat med personen innan och kännt att personen var intressant och ville träffa den. Ingen har väl dött av lite spontanitet, typ...


mitt boenderaggande får väl gå vidare, i värsta fall får jag väl ta nödlösningen....
hmmm...

sen var det även nån som sa att det är inne med långvariga förhållanden i bögvärlden, vilket gjorde mig rädd och skrämd. Bögvärlden (om det nu finns en sån) slutar ALDRIG att förvåna!
Ska jag som singel-bög nu alltså hänga upp mig på en galge på vinden och be nån plocka fram mig när det är OK att vara singel igen?
äsch, jag vidhåller fortfarande i min ensamhet att de flesta är singlar. Vilka bögar beter sig som lydiga partners? inte fan har jag stött på många i alla fall..

No comments: