9.4.07

Fem filmer avverkade på tre dagar.
I förrgår:
Säg att du älskar mig (jag grät mig igenom många av scenerna)
Farväl Falkenberg (jag grät lite till)

I går:

The New World (OTROLIGT seg, en massa tysthet och stilla musik kompat med olika personers "berättelser" som bestod av MAX 3 meningar, men som dom lyckades klämma ur sig på 5 minuter ungefär. Inget att rekommendera... eller.. hon som gjorde Pocahontas var väl cute)
Idag:
Apocalypto (Mycket blod och slakt. Men den var fin, men ganska så förutsägbar. Kostym, smink och dekor var fantastisk. Mel Gibson har en förkärlek för blod minst sagt)
300 (Vrålande supermuskulösa hunkar iförda små y-fronts läderkalsonger som slåss för att försvara hela sitt land. Patriotism och slow-motion fighter. Den var helt ok.. men inte mer än en 3:a av 5.)

Imorgon blir det Pans Labyrint med Frida Granberg. Förväntar mig OTROLIGT mycket av den filmen, hoppas att den är så bra som alla säger...

No comments: